środa, 20 kwietnia 2011

Kwietniowo-majowe czytadła


Widok stosiku książek czekającego na przeczytanie to jedna z rzeczy, które naprawdę mnie cieszą. Bardzo lubię oglądać wasze kolekcje i dzisiaj też postanowiłam się troszkę pochwalić. Oto co planuję przeczytać w najbliższych dniach (hmm... chyba tygodniach):




1. Jedenaście - Mark Watson: zakupiona podczas zaspokajania moich książkoholicznych zapędów w Matrasie,
2. Co wiedzą zmarli - Laura Lippman: cena 5,99zł naprawdę potrafi skusić człowieka :)
3. Rok w poziomce - Katarzyna Michalak: zakupiałm, bo od dawna marzyła mi się ta książka, będzie w sam raz na majówkę,
4. Żelazne trumny - Herbert A. Warner: od wydawnictwa FINNA,
5. Spóźnieni kochankowie - William Wharton: prezent,
6. My z poprawczaka - Orfeusz Nowakowski: pożyczona,
7. Totenkopf - Leo Kessler: otrzymałam od Wydawnictwa ERICA, dzięki współpracy z portalem sztukater.pl,
8. Z ciemnością jej do twarzy - Kelly Keaton: egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Znak emotikon,
9. Nagi sad - Wiesław Myśliwski: otrzymałam od Wydawnictwa ZNAK,
10. Historia Alejandra Mayty - Mario Vargas Llosa: również od Wydawnictwa ZNAK,

I coś dla młodszych czytelników:
1. Czarny młyn - Marcin Szczygielski,
2. Ela-Sanela - Katarzyna Pranić,
3. Wyspa mojej siostry - Katarzyna Ryrych,
4. A niech to czykolada - Paweł Beręsewicz,
5. Motyl w podróży - Beata Wróblewska.
Wszystkie książki otrzymałam od Wydawnictwa STENTOR.

12 komentarzy:

  1. Niezły stosik:)


    A Coelho? Jak dla mnie zalatuje komercją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stos urodziwy, pilnuj bo zabiorę coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję stosiska:D. Piękny wudok!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz potrzebowała pewnie sporo czasu na ogarnięcie takiego stosiku :) Bardzo zazdroszczę, jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozostaje tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak olbrzymiego stosiku :) Chętnie przygarnęłabym Myśliwskiego, Llosę i Whartona. I Rok w Poziomce też, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj nowości Llosy zazdroszczę ;) Miłego pochłaniania stosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic tylko miłego czytania życzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile książek... :D Życzę miłego czytania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć takiego zbioru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło, wydawnictwa Cie uwielbiają widzę:) Super, gratuluję zbioru!

    OdpowiedzUsuń