piątek, 2 marca 2012

Wyniki urodzinowego rozdania

Na początek chcę Wam podziękować za wszystkie miłe słowa zostawione pod moim urodzinowym postem. Mam nadzieję, że wszystkie życzenia się spełnią i już za rok będę obchodzić kolejną rocznicę, mając na sowim czytelniczym koncie wszystkie książki, które znajdują się w moich tegorocznych planach :)

A teraz czas na ogłoszenie wyników. Zwycięzcą została Linka, do której powędruje Pochwała macochy. Żałuję, że nie mogę obdarować więcej osób, ale obiecuję, że nie jest to ostatnie rozdanie i wkrótce znowu będziecie mogli popróbować szczęścia :)

P.S. Zwyciężczynię proszę o kontakt: ksiazkolandia@gmail.com


17 komentarzy:

  1. Dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak ja też baardzo gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :) Zapraszam do mnie, bo u mnie jubileuszowa recenzja filmu "Za wszelką cenę" - to już pięćdziesiąta publikacja... Zależy mi, żeby dużo ludzi ją przeczytało... Zapraszam i pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przyłączam się do gratulacji i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję wygranej, a Tobie Magdo jeszcze raz gratuluję roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaale super! Bardzo dziękuję za wyróżnienie, maila już napisałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni :)
    A Tobie jeszcze raz życzę wytrwałości w prowadzeniu, bloga, tak dobra recenzentka nie może się zmarnować :)

    OdpowiedzUsuń